oktober 15, 2008

Amy Butler er kommet!

Så kom det endelig - stoffet fra Amy Butler's nye kollektion, "Daisy Chain" som jeg bestilte for snart 4 uger siden.

Er der noget så skønt som at få en fed, tyk pakke fra Amerika, åbne den og så ligger de der - 48 fine stykker stof i de flotteste mønstre og farver, fint foldet og ombundet med en sløjfe og så... så se på følgesedlen og der er der.... what?? Jo sandelig - en håndskrevet hilsen fra Mary !!! Klik selv på billedet og se!



Så smukke farver skal solen skinne på - så op i vindueskarmen med dem, så de kommer til deres ret (og jeg ikke igen igen skal nævne mine kameramangler og amatørisme.. hmm..)

Der var også en hel yard med af to andre mønstre - den ene blev jeg lidt skuffet over, den svarede modsat alle de andre slet ikke til farverne på hjemmesiden, hvor jeg bestilte det fra. Nu har jeg kigget på det i nogle dage og det virker mere og mere 'sympatisk' på mig - jeg skal nok finde noget at lave af det.

Et forklæde, måske? Uden flæser (gyyyys..) og kantet med nogle af prøvestofferne. Måske en julegave til den skønneste og dejligste pige - nemlig hende her:

Forklæder er "HOT" - og vintage. Nu må jeg se om jeg kan overvinde mig selv. Mit forhold til barndommens forklæder er ikke godt - det minder mig om alt for mange pligter og alt for lidt leg - men sådan er det - tiderne skifter og det er godt og helt som det skal være *S*

Ingen kommentarer: