oktober 14, 2008

Mere Vintage

Jeg finder andet end køkkengrej, pander og potter, når det sker, at jeg går ind i en genbrugsbutik. For et års tid siden fandt jeg denne perfekte crépe de chine bluse, med broderier på krave og manchetter og med perlemorsknapper - den lå og ventede på mig i bunden af en kurv inde i et lager- og baglokale til en 'finere' genbrugsbutik, som indehaves af 3 skønne, pensionerede 'fruer', der godt ved, hvad kvalitet er.


Men denne bluse havde ikke fundet nåde for deres kritiske øjne og var endt sammen med gamle busseroner, nederdele og herreveste - og jeg gav 15 kroner for den. Uhyrligt! (godt...)


Den er utrolig smuk - har fine taljerede læg for og bag og 3/4 ærmer med opbukkede manchetter.

Jeg er vild med den!








Under oprydning af svigermors lejlighed, fandt jeg disse sko. Perfekte! Størrelse 36, kun lidt brugt og bare så flotte. Ikke for høj hæl, super pasform - yes - det var mine!





Se lige den her detalje - skønt spænde - og der mangler ikke en eneste lille (simili)sten :-))





Tak svigermor!

Ingen kommentarer: