september 22, 2008

Halvejs - næsten...


Denne quilt fra Nancy Crow har inspireret mig til at lave en noget lignende. Dels kunne jeg få bugt med en hel masse rester og dels ville jeg gerne lave en lille quilt, som ikke krævede det helt store.

Meeeen.... da jeg havde lavet 9 blokke - eller rettere 18 halve blogge i Log Cabin - så synes jeg godt nok den var for lille. Jeg er ikke vild med at hænge quilts på væggen som pynt - der gør de ingen 'gavn' - noget, som jeg er stor fan af *ggg*

Så den blev lidt længere.....





..... og farverne er bestemt ikke gode (dumme camera!!!) - faktisk er de meget lig de farver, som Nancy Crow har benyttet sig af i hendes smukke quilt.

Nu er den så ½-færdig. Næsten. Presset og skåret til. Og jeg tænker og tænker og grubler over hvilken kant jeg skal sy på. Det blir' under alle omstændigheder i en mørk farve - måske mørkeblå eller grafit-sort.

Resten er der styr på. Den skal quiltes i et cirkelmønster. Yep - jeg er en rigtig tyveknægt *LOL*

Ta' et kig på Nancy Crow's hjemmeside - den er SÅ flot og inspirerende!

Ingen kommentarer: