september 23, 2008

Spøgelser fra kurven!


Jeg har spøgelser!
Masser!

Gamle, ufærdige strik-ting, som jeg begynder på i et øjebliks eufori og inspiration - og så keder de mig og bliver glemt - og gemt væk i min brændekurv. En (faktisk 2 men det er en hemmelighed!) halvfærdig bomuldstrøje i glade farver, en hæklet grydelap og 2 små hæklede tasker.

Dér ligger de så og lever et usselt liv i kurvens mørke.



Og den her.... AK AK...
En helt fantastisk trøje med asymmetrisk lukning og sød rosafarvet mønsterbort. Så vidt jeg husker er bolen strikket færdig og venter kun på halskant og opklip til ærmer samt opsyning af kant nederst.
Begge ærmer er strikket samtidigt på rundpind med klippe-masker imellem - der mangler ikke meget.



En detalje af mønsterborten.
En focuseret indsats og jeg vil kunne bruge trøjen denne vinter. Hmm...


Ingen kommentarer: