september 19, 2008

I love Amy Butler

Jeg har netop købt det mest lækre og flotte stof - og for første gang gjort det over nettet. Det blev lidt kringlet, for jeg har ikke selv et Visakort, så jeg måtte oprette manden som køber, lade ham flytte ind på skrømt og sætte hans navn på min hoveddør, da pakken selvfølgelig skal leveres her hos mig.

Nå - det lød indviklet og lader sig ikke lige forklare særligt nemt - men men men... jeg er VILD med den amerikanske designer Amy Butler's stoffer og da jeg så, at hendes nye efterårskollektion var på vej og at man ovenikøbet kunne bestille et såkaldt 'sampler-set' med rabat, så MÅTTE jeg ha' det. Simpelthen. Derfor alt bøvlet med manden, Visakortet og det nye skilt på min fordør *g*
Her er det så. Heeeeelt fantastiske farver og mønstre.



Amy Butler's "Daisy Chain" Designer Sampler
Sampler-sættet består af forskellige strimler, ca. 12 cm brede og 110 cm lange. Der skulle være nok til en stor quilt og nogle mindre julegaver i form af små toilettasker, hårbånd og den slags.
Jeg har også bestilt en yard af hver af disse stoffer:
Ialt skulle der være lidt over 6 meter stof - så der er masser at gå i gang med. Amy Butler har også designet en serie "August Fields" i en kraftig møbelkvalitet - og den ville passe godt til betræk til mine to dejlige kurvestole. Men det er så også en helt anden prisklasse og må vente.
Imens venter jeg så på posten fra Amerika. Det er spændende. Rigtig, rigtig spændende.
Jeg glææææder mig *S*

Ingen kommentarer: