april 24, 2012

Wonky Stars for baby quilt

Ahhh... jeg tror endelig jeg har fattet det!
Tænkt stort!
Design stort!
Skær stort!
Så tar' det no time at sy!
Det her er simpelthen de hurtigste og nemmeste quiltblokke jeg nogensinde har lavet.
Fordi det er STORE blokke.
Hvorfor hulan har det taget mig så lang tid at fatte?
Klaptorsk!


Wonky Stars






Blocks are 12½" x 12½"





I finally, finally get it!
Think big!
Design big!
Cut big!
Then it's going to take no time sewing!
These are the fastest and easiest quilt blocks ever made by yours truly!
Because they are BIG blocks.
Why on earth did that take me so LONG to figure out?

Intelligence is a gift.
I rest my case....

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Rosa
Ser godt ud.
Hvor store er dine firkanter ??

Hilsen Kirsten

Blog: Knude på tråden

Grete sagde ...

Det blir flott med alle de fargene du hadde kuttet og viste i forrige innlegg! Og barn liker sterke farger!

Rosa sagde ...

Kirsten, jeg har skåret de hvide firkanter 4½x4½", så hver blok er 12½x12½" (32x32cm) ufærdig.

Jeg vil omgående lave en note i den forrige blog og sætte linket ind, hvor jeg har fundet den her nemme quilt:-)

Og så har jeg lige opdaget, at blokkene hedder 'Sho Fly' - Wonky Stars er fra tæppets bagside.
Hu hej hvor det går :-)

Bente-I like to QuiltBlog sagde ...

*lol*
hvor er jeg glad for at der er gaaet et lys op for dig ☺
Fine stjerne!
knus
Bente

Wendy sagde ...

Ooooh! I'm loving those colours.. this is going to be a gorgeous quilt!